Saturday 18 February 2012

Pertandingan Bowling SCUH Zon Utara 2012

PERAI - Satu pertandingan bowling telah dianjurkan oleh Persatuan Seni Silat Cekak Pusaka Hanafi Pulau Pinang bertempat di Megamall Prai. Disertai lebih 21 kumpulan dari seluruh Negeri Pulau Pinang, Perak dan Kedah. PSSCPHNK diwakili oleh 4 kumpulan iaitu Team Tangan Emas mewakili Majlis Pengurusan Negeri, Team ZAS, Srikandi Terakhir Melayu dan Running Man dari UiTM Kedah.


Pembukaan perasmian dirasmikan oleh Tuan Shahrulnizam Jantan dan perasmian penutup oleh Tuan Jamaluddin bin Hj Hanafi. Dalam ucapan penutup, Tuan Jamaluddin mengucapkan syabas dan tahniah kepada pihak penganjur dan semua yang menyertai. Program sebegini amat bagus diteruskan bagi mengeratkan silaturrahim dan meningkatkan kecergasan pesilat.


Pihak PSSCPHNK mengucapkan tahniah kepada En Wan Khairulnaim bin Wan Harun yang memenangi kategori Jatuhan Pin Tertinggi dan Team Tangan Emas yang menjadi Naib Johan keseluruhan. Yang Dipertua PSSCPH Pulau Pinang dalam pertemuan berkata program ini boleh dijadikan acara tahunan memandangkan sambutan yang memuaskan.Tahniah buat penganjur dan para pemenang. Koleksi gambar pertandingan sini



Keputusan Penuh Pertandingan Bowling Tenpin SCUH Zon Utara 2012


Johan - Pelepah Pinang (SCUH P.Pinang)
Naib Johan - Tangan Emas (SCUH Kedah)
Ketiga - Silver Lading Lintau (SCUH Perak)


Jatuhan Pin TertinggiPelepah Pinang (SCUH P.Pinang)
Jatuhan Pin Tertinggi (Individu) - Wan Khairulnaim Wan Harun (Tangan Emas-SCUH Kedah)
Anugerah Khas Semangat Juang Tertinggi - Jangan Buli Kami (SCUH P.Pinang)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.